Tréninkový plán

Jedná se o sestavení cvičebního programu, určeného pro individuální potřeby klienta (spalování tuků, nabírání svalové hmoty, zvýšení fyzické výkonnosti, či podporu zdraví).

V plánu jsou rozepsané cvičební jednotky na 1 týden. Program se obvykle doporučuje, pro dosažení optimálních výsledků, dodržovat 4–8 týdnů (s mírnými obměnami určitých cviků), v závislosti na konkrétních požadavcích klienta.

 

Sestavení tréninkového plánu 550 Kč

  • Sestavení tréninkového plánu cca na 1 měsíc v týdenním vzoru
  • 20 min konzultace (osobně, Skype), jak se správně orientovat v tréninkovém plánu,vysvětlení neznámých cviků

 

Sestavení tréninkového plánu + ukázka správné techniky provedení cviků 800 Kč

   Zahrnuje sestavení tréninkového plánu + navíc 60 min cvičení s klientem

  • Ukázka správného rozehřátí a vhodného strečinku
  • Předvedení správné techniky u použitých cviků
  • Nasměrování klienta do správné pozice v jednotlivých cvicích
  • Upozornění na časté i klientovi chyby v provedení jednotlivých cviků